info
info
Objednávky na zboží skladem odeslané do 18.12. Vám dodáme do Vánoc.

Prémiový servis pro majitele Galaxy S8 a S8+

Nejnovější vlajkové lodi společnosti Samsung představují chytré telefony, které si vás získají nejen díky svému prvotřídnímu vybavení a designu, ale i prémiové péči o zákazníky. Servis MojeGalaxy přináší majitelům nového Samsungu Galaxy S8 a S8+ mimořádnou zákaznickou péči. 

Prémiový servis pro majitele Galaxy S8 a S8+

Prémiový servis pro majitele Samsung Galaxy S8 a S8+
Pro majitele nejnovější řady smartphonů Samsung Galaxy S8 a S8+ je připravena mimořádná zákaznická služba MojeGalaxy. Ta navazuje na poskytovaný servis MojeS7 předchozí sedmé řady, kterou mohou zákazníci využívat do léta 2017. S MojeGalaxy mají noví majitelé prémiových modelů Samsung možnost bezplatně kontaktovat speciální infolinku na čísle 800 66 53 77, kde jim operátoři poskytnou veškeré potřebné informace týkajících se jejich zařízení (informace ohledně nastavení, návodu či reklamace). Infolinka je k dispozici od pondělí do soboty v době od 8.00 do 20.00 hodin a v neděli od 8.00 do 18.00 hodin. 

Prémiový servis se vztahuje: Samsung Galaxy S8 a Samsung Galaxy S8+

Infolinka dále slouží k poskytování nadstandardních služeb. Jednou z nich je například možnost osobního vyzvednutí poškozeného telefonu na území České republiky a Slovenska. Majitelé prostřednictvím infolinky zavolají na zákaznický servis a následně je kontaktuje servisní pracovník, který se zákazníkem domluví čas a místo vyzvednutí dle jeho přání. Po dobu opravy získá zákazník náhradní mobilní telefon (dle dostupnosti), aby nemusel řešit výpadek vlastními silami. Po opravě bude telefon opět osobně předán zpět. 

Zákaznické centrum
V případě, že se majitel rozhodne navštívit některou ze zákaznických servisních center Samsung osobně, doba jeho návštěvy během opravy nezabere více než hodinu, umožňuje-li to typ závady zařízení. Tuto službu poskytuje Zákaznické centrum Samsung v Praze: Zákaznické centrum Samsung Plaza, Ječná 36 a nově otevřené zákaznické centrum Alza TechZone, Bubenské nábřeží 13, v Brně: AVION Shopping Park a v Ostravě: Nádražní 307/102. 

 

Pro koho je služba určená? 
Služba MojeGalaxy platí pro zařízení nejnovější řady smartphonů Samsung Galaxy S8 a S8+, která jsou zakoupená koncovým zákazníkem v oficiální distribuční síti České Republiky (zastoupené Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.) do odvolání a nevztahuje se na mechanická poškození či vady způsobené uživatelem. Podrobnější informace o službě budou již brzy k dispozici na www.samsung.com/cz/mojegalaxy a v aplikaci Samsung Members, která je předinstalovaná v mobilním zařízení.

 

Novinky na e-mail...



Další podobné články

Samsung Galaxy S10 - Na co se můžeme těšit?

Petr | 27.11.2018
Samsung Galaxy S10 - Na co se můžeme těšit?

Samsung Galaxy S9 byl pouze lehce inovovanou verzí S8 a u výroční desáté verze si asi Samsung nenechá ujít to, aby připravil něco speciálního. Už jen z toho pohledu, že ve střední třídě Samsung poměrně dost zaspal a nechce si nechat ujet vlak i ve vlajkových modelech. Spekuluje se tak, že S10 a m...

Zobrazit celý článek

Blesková akce na Samsung Galaxy S8 | S8+! Od 7.9. do 10.9. máte možnost koupit vybrané modely se slevou 5 000 Kč!

Petr | 07.09.2018
Blesková akce na Samsung Galaxy S8 | S8+! Od 7.9. do 10.9. máte možnost koupit vybrané modely se slevou 5 000 Kč!

Samsung přichází s bleskovou čtyřdenní akcí, tentokrát pro modely Galaxy S8 a S8+. Od 7.9. do 10.9. máte jedinečnou možnost ušetřit 5 000 Kč.

Zobrazit celý článek

Víte, jakých je Top 5 telefonů nad 20 tisíc?

Petr Hudec | 02.12.2018
Víte, jakých je Top 5 telefonů nad 20 tisíc?

Víte, jakých je Top 5 telefonů nad 20 tisíc, které si můžete do vánoc koupit? Ne? Tak právě pro vás je tu náš seriál nejlepších 5 telefonů z každé kategorie. Všechny jsme vám je pěkně seřadili dolů pod tento článek. Tak jdeme na to.

Zobrazit celý článek

Recenze Xiaomi Redmi Note 6 Pro

Michal Šrajer | 31.10.2018
Recenze Xiaomi Redmi Note 6 Pro

Zcela na rovinu vám řeknu, že už se začínám pomalu i já v portfoliu Xiaomi ztrácet. Sotva se jeden model ohřeje na poličkách obchodů už je tu druhý vesměs stejný, nebo nástupce, nebo vyjde něco lépe vybaveného ale levnějšího. Podle mě už ani Xiaomi netuší, jaké telefony vlastně má. V každém přípa...

Zobrazit celý článek
Ověřená kvalita
Kontakty
  • NetComp. spol. s r.o.
  • Bělehradská 68, 120 00 Praha 2
  • Tel.: +420 724 850 672
  • Po-Pá 9-19 hod., So-Ne 9-14 hod.
  • Email: dotazy@huramobil.cz


Copyright © 2012 NetComp, spol. s r.o. Všechna práva vyhrazena.
webDesign By: BPstyle - Graphic studio
arr
arr
Bonus program
Nákupem tohoto produktu získáte ... bodů(y).
zavrít okno
Dárek na Vás čeká v košíku.
Máme pro
Vás dárek.
Máme pro Vás dárek
zavrít okno
Dárek prosím aktivujte kliknutím na e-mail, který jsme Vám odeslali. Děkujeme.
zavrít okno
Na Váš e-mail jsme zaslali instrukce pro vyzvednutí dárku. Užijte si ho!
zavrít okno
Jste u nás poprvé? Máme pro Vás dárek.
Máme pro
Vás dárek.
arr
Hlídací pes
...
Jakmile tento produkt dorazí na sklad, chci poslat zprávu na e-mail.
Až cena klesne pod Kč s DPH, chci poslat zprávu na e-mail.
 
LiveZilla Live Chat Software