info
info

Jak reklamovat zboží

 

Reklamace v autorizovaném servisu

Doporučujeme

Autorizované servisy přinášejí vyšší komfort, flexibilitu a rychlost při řešení vašich reklamací. Pokud má váš produkt autorizovaný servis, je rychlejší a snazší reklamovat výrobek přímo tam.

 

Reklamace online

Zboží můžete reklamovat i u nás pomocí našeho formuláře. Po vyplnění získáte RMA číslo. Zboží následně doneste do naší prodejny nebo zašlete přepravní službou na adresu: Huramobil - reklamace, Bělehradská 68, 120 00 Praha 2 

 

Poštou nebo přepravní společností

  1. Zboží připravte a bezpečně zabalte
  2. Přiložte průvodní dopis s popisem závady, kopií nákupního dokladu a vaší zpětnou adresou, případně i s číslem vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz
  3. Předejte zboží přepravní společnosti a odešlete na adresu: Huramobil - reklamace, Bělehradská 68, 120 00 Praha 2


Na co si dát pozor při balení zásilky

  1. Zvolte vhodnou krabici s ohledem na hmotnost a charakter zboží.
  2. Pokud zboží zasíláte v krabici, ve které vám bylo již zasláno, vždy zkontrolujte, zda není krabice někde poškozena.
  3. Pokud v balíku zasíláte více kusů, oddělte je např. bublinkovou folií.
  4. Prostor v krabici také vyplňte ze všech stran výplňovým materiálem, aby se zboží během přepravy nepohybovalo.
  5. Do balíku vložte průvodní dopis a fakturu nebo její číslo, případně číslo Vaší reklamace.
  6. Balík zalepte lepicí páskou, aby se zamezilo vniknutí třetí osoby do balíku.


Reklamace osobně na prodejně

Zboží připravte a doneste k nám do prodejny Huramobil, Bělehradská 68, Praha 2, 120 00. Pro urychlení odbavení doporučujeme zadat reklamaci online


 

Časté otázky


Zakoupil jsem zboží a není funkční
Zboží vraťte v rámci 14 denní lhůty osobně nebo poštou (s průvodním dopisem).

Co potřebuji k reklamaci za dokumenty?
Číslo dokladu o koupi nebo objednávky. Pokud zboží posíláte poštou, nezapomeňte přiložit průvodní dopis, ve kterém podrobně popíšete závadu a uvedete kontakt na vás.

Je potřeba přinést i příslušenství?
Ano. Příslušenství může být příčinou závady, nebo být nezbytné pro řádné otestování přístroje.

Mám závadu na příslušenství, je potřeba k reklamaci přinést i hlavní výrobek?
Ano, obecně příslušenství není možné samostatně reklamovat, proto hlavní výrobek doporučujeme mít vždy s sebou.

Přijdu o svá data v zařízení?
S největší pravděpodobností ano. Podaří-li se přístroj opravit, standardně se ze servisu vrací v továrním nastavení. Doporučujeme zálohu dat.

Dostal jsem v servise protokol o neopravitelnosti, co mám dělat?
Stačí nám originál zaslat poštou nebo se s ním dostavit na naši prodejnu. Po ověření protokolu u dodavatele vám zašleme dobropis pro vrácení platby za zboží.


arr
arr
Bonus program
Nákupem tohoto produktu získáte ... bodů(y).
zavrít okno
Dárek na Vás čeká v košíku.
Máme pro
Vás dárek.
Máme pro Vás dárek
zavrít okno
Dárek prosím aktivujte kliknutím na e-mail, který jsme Vám odeslali. Děkujeme.
zavrít okno
Na Váš e-mail jsme zaslali instrukce pro vyzvednutí dárku. Užijte si ho!
zavrít okno
Jste u nás poprvé? Máme pro Vás dárek.
Máme pro
Vás dárek.
arr
Hlídací pes
...
Jakmile tento produkt dorazí na sklad, chci poslat zprávu na e-mail.
Až cena klesne pod Kč s DPH, chci poslat zprávu na e-mail.