info
info
Dle výrobce...
Příslušenství...
Dle OS...

Jak reklamovat zboží

 

Reklamace v autorizovaném servisu

Doporučujeme

Autorizované servisy přinášejí vyšší komfort, flexibilitu a rychlost při řešení Vašich reklamací. Pokud má Váš produkt autorizovaný servis, je rychlejší a snazší reklamovat Váš výrobek přímo tam.

 

Reklamace online

Zboží můžete jednoduše reklamovat pomocí našeho formuláře. Po vyplnění získáte RMA číslo. Zboží následně donesete do naší prodejny nebo zašlete přepravní službou na adresu: Huramobil - reklamace, Bělehradská 68, 120 00 Praha 2 

 

Poštou nebo přepravní společností

1. Zboží připravte a bezpečně zabalte
2. Přiložte průvodní dopis s popisem závady, kopií nákupního dokladu a vaší zpětnou adresou, případně i s číslem Vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz
3. Předejte zboží přepravní společnosti a odešlete na adresu: Huramobil - reklamace, Bělehradská 68, 120 00 Praha 2


Na co si dát pozor při balení zásilky

1. Zvolte vhodnou krabici s ohledem na hmotnost a charakter zboží. Pokud zboží zasíláte v krabici, ve které Vám bylo již zasláno, vždy zkontrolujte, zda není krabice někde poškozena.
2. Pokud v balíku zasíláte více kusů, oddělte je např. bublinkovou folií.
3. Prostor v krabici také vyplňte ze všech stran výplňovým materiálem, aby se zboží během přepravy nepohybovalo.
4. Do balíku vložte průvodní dopis a fakturu nebo její číslo, případně číslo Vaší reklamace.
5. Balík zalepte lepicí páskou, aby se zamezilo vniknutí třetí osoby do balíku.


Reklamace osobně na prodejně

Zboží připravte a doneste k nám do prodejny Huramobil, Bělehradská 68, Praha 2, 120 00. Pro urychlení odbavení doporučujeme zadat reklamaci online


 

Časté otázky


Zakoupil jsem zboží a není funkční
Zboží vraťte v rámci 14 denní lhůty osobně nebo poštou (s průvodním dopisem).

Co potřebuji k reklamaci za dokumenty?
Číslo dokladu o koupi nebo objednávky. Pokud zboží pošlete poštou, nezapomeňte přiložit průvodní dopis, ve kterém podrobně popište závadu a uveďte kontakt na vás.

Je potřeba přinést i příslušenství?
Ano, příslušenství může být příčinou závady nebo být nezbytné pro řádné otestování přístroje.

Mám závadu na příslušenství, je potřeba k reklamaci přinést i hlavní výrobek?
Ano, obecně příslušenství není možné samostatně reklamovat, proto hlavní výrobek doporučujeme mít vždy s sebou.

Přijdu o svá data v zařízení?
S největší pravděpodobností ano. Podaří-li se přístroj opravit, standardně se ze servisu vrací v továrním nastavení. Doporučujeme zálohu dat.

Dostal jsem v servise protokol o neopravitelnosti, co mám dělat?
Stačí nám originál zaslat poštou nebo se s ním dostavit na naši prodejnu. Po ověření protokolu u dodavatele Vám zašleme dobropis pro vrácení platby za zboží.


Copyright © 2012 NetComp, spol. s r.o. Všechna práva vyhrazena.
webDesign By: BPstyle - Graphic studio
arr
arr
Bonus program
Nákupem tohoto produktu získáte ... bodů(y).
zavrít okno
Dárek na Vás čeká v košíku.
Máme pro
Vás dárek.
Máme pro Vás dárek
zavrít okno
Dárek prosím aktivujte kliknutím na e-mail, který jsme Vám odeslali. Děkujeme.
zavrít okno
Na Váš e-mail jsme zaslali instrukce pro vyzvednutí dárku. Užijte si ho!
zavrít okno
Jste u nás poprvé? Máme pro Vás dárek.
Máme pro
Vás dárek.
arr
Hlídací pes
...
Jakmile tento produkt dorazí na sklad, chci poslat zprávu na e-mail.
Až cena klesne pod Kč s DPH, chci poslat zprávu na e-mail.