info
info
Prodejna v Praze 2 je otevřena pouze pro osobní odběry předem objednaného zboží. Pevné zdraví všem!
Dle výrobce...
Dle OS...

FAQ - nejčastěji pokládané dotazy

Jak mám postupovat v případě reklamace?
Reklamované zboží zašlete společně s kopií nákupního dokladu a popisem závady na adresu prodejny (tj. Huramobil.cz, Bělehradská 68, 120 00 Praha 2). Druhou možností je reklamovat přímo na prodejně osobně.

Jak můžu vrátit zboží ve 14denní lhůtě?
Zboží zašlete nebo doneste na adresu prodejny (tj. Huramobil.cz, Bělehradská 68, 120 00 Praha 2) s kopií nákupního dokladu. Ke zboží prosím přiložte vytisknuté či rukou psané odstoupení od smlouvy.

Na které zboží se 14denní zákonná lhůta nevztahuje?
Na již použitá ochranná skla na displeje Vašich telefonů nebo veškeré produkty, které nějakým způsobem přichází do přímého styku s „vnitřkem“ Vašeho těla (konkrétně tedy špuntová sluchátka, zubní kartáčky, odsávačky, atp). Výjimkou jsou nepoužité/nerozbalené produkty tohoto typu.

Jak při osobním odběru poznám, že je zboží přímo u Vás na prodejně a připraveno k vyzvednutí a ne někde na externím skladě?
Na stránce daného produktu je přímo pod stavem naskladnění adresa naší prodejny. V případě, že je u ní fráze „Ihned k odběru (9:00-18:00)“, můžete po odeslání objednávky vyrazit naším směrem!

Jak na Vašem e-shopu uplatním slevový kód?
Při nakouknutí do košíku najdete vedle celkové ceny možnost zaškrtnout „Mám slevový kód“. Po kliknutí zkopírujte kód do prázdné kolonky a klikněte na tlačítko „Aplikovat“. V případě, že na zboží vložené do košíku uvedený kód platí, projeví se to na celkové ceně.

Jakou mám jistotu, že je u Vás zakoupené zboží z české distribuce?
Naprosto stoprocentní! Pokud není explicitně uvedeno jinak, pochází veškeré námi prodávané zboží ze skladů českých distributorů.

Jak zakoupit zboží na firmu?
Při objednávce, konkrétně ve fázi vyplňování informací o Vás jakožto o nakupujícím, stačí zaškrtnout políčko „Firemní údaje“ a vyplnit kolonky s názvem firmy a identifikačními čisly. Záruční lhůta při nákupu na firmu zůstává totožná s lhůtou pro fyzické osoby.

Jak zakoupit zboží na splátky?
Této možnosti lze využít u objednávek s celkovou cenou nad 3000,- Kč (nezávisle na tom, zda se jedná o nejnovější a nejdražší vlajkovou loď nebo 100 kusů ochranného skla na nějaké prastaré zařízení). Při objednávce, konkrétně ve fázi dopravy a platby, naleznete tuto možnost pod pojmem „Cofidis splátky“, a to společně s intuitivní splátkovou kalkulačkou a odkazem na podrobnější instrukce.


Copyright © 2012 NetComp, spol. s r.o. Všechna práva vyhrazena.
webDesign By: BPstyle - Graphic studio
arr
arr
Bonus program
Nákupem tohoto produktu získáte ... bodů(y).
zavrít okno
Dárek na Vás čeká v košíku.
Máme pro
Vás dárek.
Máme pro Vás dárek
zavrít okno
Dárek prosím aktivujte kliknutím na e-mail, který jsme Vám odeslali. Děkujeme.
zavrít okno
Na Váš e-mail jsme zaslali instrukce pro vyzvednutí dárku. Užijte si ho!
zavrít okno
Jste u nás poprvé? Máme pro Vás dárek.
Máme pro
Vás dárek.
arr
Hlídací pes
...
Jakmile tento produkt dorazí na sklad, chci poslat zprávu na e-mail.
Až cena klesne pod Kč s DPH, chci poslat zprávu na e-mail.