info
info
Dle výrobce...
Dle OS...

FAQ - nejčastěji pokládané dotazy

Jak mám postupovat v případě reklamace?
Reklamované zboží zašlete společně s kopií nákupního dokladu a popisem závady na adresu prodejny (tj. Huramobil.cz, Bělehradská 68, 120 00 Praha 2). Druhou možností je reklamovat přímo na prodejně osobně.

Jak můžu vrátit zboží ve 14denní lhůtě?
V tomto případě platí podobný postup jako při reklamaci, tzn. ideálně co nejmíň tknuté zboží zabalené s kopií nákupního dokladu a doporučeně odeslané na adresu prodejny. Ke zboží prosím přiložte vytisknuté či rukou psané odstoupení od smlouvy. Zboží samozřejmě lze vrátit i osobně.

Na které zboží se 14denní zákonná lhůta nevztahuje?
Na již použitá ochranná skla na displeje Vašich telefonů nebo veškeré produkty, které nějakým způsobem přichází do přímého styku s „vnitřkem“ Vašeho těla (konkrétně tedy špuntová sluchátka nebo např. zubní kartáčky). Výjimkou jsou nepoužité/nerozbalené produkty tohoto typu.

Jak při osobním odběru poznám, že je zboží přímo u Vás na prodejně a připraveno k vyzvednutí a ne někde na externím skladě?
Na stránce daného produktu je přímo pod stavem naskladnění adresa naší prodejny. V případě, že je u ní fráze „Ihned k odběru (9:00-18:00)“, můžete po odeslání objednávky vyrazit naším směrem!

Jak na Vašem e-shopu uplatním slevový kód?
Při nakouknutí do košíku najdete vedle celkové ceny možnost zaškrtnout „Mám slevový kód“. Po kliknutí zkopírujte kód do prázdné kolonky a klikněte na tlačítko „Aplikovat“. V případě, že na zboží vložené do košíku uvedený kód platí, projeví se to na celkové ceně.

Jakou mám jistotu, že je u Vás zakoupené zboží z české distribuce?
Naprosto stoprocentní! Pokud není explicitně uvedeno jinak, pochází veškeré námi prodávané zboží ze skladů českých distributorů.

Jak zakoupit zboží na firmu?
Při objednávce, konkrétně ve fázi vyplňování informací o Vás jakožto o nakupujícím, stačí zaškrtnout políčko „Firemní údaje“ a vyplnit kolonky s názvem firmy a identifikačními čisly. Záruční lhůta při nákupu na firmu zůstává totožná s lhůtou pro fyzické osoby.

Jak zakoupit zboží na splátky?
Této možnosti lze využít u objednávek s celkovou cenou nad 3000,- Kč (nezávisle na tom, zda se jedná o nejnovější a nejdražší vlajkovou loď nebo 100 kusů ochranného skla na nějaké prastaré zařízení). Při objednávce, konkrétně ve fázi dopravy a platby, naleznete tuto možnost pod pojmem „Cofidis splátky“, a to společně s intuitivní splátkovou kalkulačkou a odkazem na podrobnější instrukce.


Copyright © 2012 NetComp, spol. s r.o. Všechna práva vyhrazena.
webDesign By: BPstyle - Graphic studio
arr
arr
Bonus program
Nákupem tohoto produktu získáte ... bodů(y).
zavrít okno
Dárek na Vás čeká v košíku.
Máme pro
Vás dárek.
Máme pro Vás dárek
zavrít okno
Dárek prosím aktivujte kliknutím na e-mail, který jsme Vám odeslali. Děkujeme.
zavrít okno
Na Váš e-mail jsme zaslali instrukce pro vyzvednutí dárku. Užijte si ho!
zavrít okno
Jste u nás poprvé? Máme pro Vás dárek.
Máme pro
Vás dárek.
arr
Hlídací pes
...
Jakmile tento produkt dorazí na sklad, chci poslat zprávu na e-mail.
Až cena klesne pod Kč s DPH, chci poslat zprávu na e-mail.