info
info
Hledáme nového kolegu na pozici SKLADNÍK/EXPEDIENT! Práce v Praze. Zájemci pište na: jobs@huramobil.cz

FAQ - nejčastěji pokládané dotazy

 

Jak mám postupovat v případě reklamace?

Reklamované zboží zašlete společně s kopií nákupního dokladu a popisem závady na adresu prodejny Huramobil - reklamace, Bělehradská 68, 120 00 Praha. Druhou možností je reklamovat přímo na prodejně osobně.


Jak můžu vrátit zboží ve 14denní lhůtě?

Zboží zašlete nebo doneste na adresu prodejny Huramobil, Bělehradská 68, 120 00 Praha 2 a to s kopií nákupního dokladu. Ke zboží prosím přiložte vytisknuté či rukou psané odstoupení od smlouvy.


Na které zboží se 14denní zákonná lhůta nevztahuje?

Na již použitá ochranná skla na displeje Vašich telefonů nebo veškeré produkty, které nějakým způsobem přichází do přímého styku s „vnitřkem“ Vašeho těla (konkrétně tedy špuntová sluchátka, zubní kartáčky, odsávačky, atp). Výjimkou jsou nepoužité/nerozbalené produkty tohoto typu.


Jak při osobním odběru poznám, že je zboží přímo u Vás na prodejně a připraveno k vyzvednutí a ne někde na externím skladě?

Na stránce daného produktu je přímo pod stavem naskladnění adresa naší prodejny. V případě, že je u ní fráze „Ihned k odběru (9:00-18:00)“, můžete po odeslání objednávky vyrazit naším směrem.


Jak na Vašem e-shopu uplatním slevový kód?

Při nakouknutí do košíku najdete vedle celkové ceny možnost zaškrtnout „Mám slevový kód“. Po kliknutí zkopírujte kód do prázdné kolonky a klikněte na tlačítko „Aplikovat“. V případě, že na zboží vložené do košíku uvedený kód platí, projeví se to na celkové ceně.


Jakou mám jistotu, že je u Vás zakoupené zboží z české distribuce?

Naprosto stoprocentní! Pokud není explicitně uvedeno jinak, pochází veškeré námi prodávané zboží ze skladů českých distributorů.


Jak zakoupit zboží na firmu?

Při objednávce, konkrétně ve fázi vyplňování informací o Vás, jakožto o nakupujícím, stačí zaškrtnout políčko „Firemní údaje“ a vyplnit kolonky s názvem firmy a identifikačními čísly. Záruční lhůta při nákupu na firmu zůstává totožná s lhůtou pro fyzické osoby.


Jak zakoupit zboží na splátky?

Této možnosti lze využít u objednávek s celkovou cenou nad 3 000 Kč (nezávisle na tom, zda se jedná o nejnovější a nejdražší vlajkovou loď nebo 100 kusů ochranného skla na nějaké prastaré zařízení). Při objednávce, konkrétně ve fázi dopravy a platby, naleznete tuto možnost pod pojmem „Cofidis splátky“, a to společně s intuitivní splátkovou kalkulačkou a odkazem na podrobnější instrukce.


Nastavení cookies: Aby web fungoval, tak jak ho znáte

Aby naše webové stránky fungovaly správně, našli jste na nich, co hledáte, ušetřili spoustu času a nezobrazovaly se vám věci, které Vás nezajímají, potřebujeme od Vás souhlas se zpracováním souborů cookies, tj. malých souborů, které se ukládají ve vašem prohlížeči.

Tyto cookies jsou nutné pro správné fungování našich webových stránek. Vždy aktivní.

Čím víc lidí má statistické cookies zapnuté, tím lépe můžeme naše stránky vyladit. Tyto cookies shromažďují informace o tom, jak lidé web používají, které stránky navštívili, na co klikají. a na které odkazy jsi klikla. Všechny informace, které soubory cookie shromažďují, jsou souhrnné a anonymní.

Díky marketingovým cookies třetích stran vám můžeme připomenout nabídky, které jste si prohlíželi na našich stránkách, i jinde na internetu. Když tyto cookies zakážete, reklam bude pořád stejně. Ovšem na věci, které vás nezajímají.

Zavřít
arr
arr
Bonus program
Nákupem tohoto produktu získáte ... bodů(y).
arr
Hlídací pes
...
Jakmile tento produkt dorazí na sklad, chci poslat zprávu na e-mail.
Až cena klesne pod Kč s DPH, chci poslat zprávu na e-mail.