info
info

Jak reklamovat zboží

 

Reklamace v autorizovaném servisu

Doporučujeme

Autorizované servisy přinášejí vyšší komfort, flexibilitu a rychlost při řešení vašich reklamací. Pokud má váš produkt autorizovaný servis, je rychlejší a snazší reklamovat výrobek přímo tam.

 

Reklamace online

Zboží můžete reklamovat i u nás pomocí našeho formuláře. Po vyplnění získáte RMA číslo. Zboží následně doneste do naší prodejny nebo zašlete přepravní službou na adresu: Huramobil - reklamace, Bělehradská 68, 120 00 Praha 2 

 

Poštou nebo přepravní společností

  1. Zboží připravte a bezpečně zabalte
  2. Přiložte průvodní dopis s popisem závady, kopií nákupního dokladu a vaší zpětnou adresou, případně i s číslem vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz
  3. Předejte zboží přepravní společnosti a odešlete na adresu: Huramobil - reklamace, Bělehradská 68, 120 00 Praha 2


Na co si dát pozor při balení zásilky

  1. Zvolte vhodnou krabici s ohledem na hmotnost a charakter zboží.
  2. Pokud zboží zasíláte v krabici, ve které vám bylo již zasláno, vždy zkontrolujte, zda není krabice někde poškozena.
  3. Pokud v balíku zasíláte více kusů, oddělte je např. bublinkovou folií.
  4. Prostor v krabici také vyplňte ze všech stran výplňovým materiálem, aby se zboží během přepravy nepohybovalo.
  5. Do balíku vložte průvodní dopis a fakturu nebo její číslo, případně číslo Vaší reklamace.
  6. Balík zalepte lepicí páskou, aby se zamezilo vniknutí třetí osoby do balíku.


Reklamace osobně na prodejně

Zboží připravte a doneste k nám do prodejny Huramobil, Bělehradská 68, Praha 2, 120 00. Pro urychlení odbavení doporučujeme zadat reklamaci online


 

Časté otázky


Zakoupil jsem zboží a není funkční
Zboží vraťte v rámci 14 denní lhůty osobně nebo poštou (s průvodním dopisem).

Co potřebuji k reklamaci za dokumenty?
Číslo dokladu o koupi nebo objednávky. Pokud zboží posíláte poštou, nezapomeňte přiložit průvodní dopis, ve kterém podrobně popíšete závadu a uvedete kontakt na vás.

Je potřeba přinést i příslušenství?
Ano. Příslušenství může být příčinou závady, nebo být nezbytné pro řádné otestování přístroje.

Mám závadu na příslušenství, je potřeba k reklamaci přinést i hlavní výrobek?
Ano, obecně příslušenství není možné samostatně reklamovat, proto hlavní výrobek doporučujeme mít vždy s sebou.

Přijdu o svá data v zařízení?
S největší pravděpodobností ano. Podaří-li se přístroj opravit, standardně se ze servisu vrací v továrním nastavení. Doporučujeme zálohu dat.

Dostal jsem v servise protokol o neopravitelnosti, co mám dělat?
Stačí nám originál zaslat poštou nebo se s ním dostavit na naši prodejnu. Po ověření protokolu u dodavatele vám zašleme dobropis pro vrácení platby za zboží.


Nastavení cookies: Aby web fungoval, tak jak ho znáte

Aby naše webové stránky fungovaly správně, našli jste na nich, co hledáte, ušetřili spoustu času a nezobrazovaly se vám věci, které Vás nezajímají, potřebujeme od Vás souhlas se zpracováním souborů cookies, tj. malých souborů, které se ukládají ve vašem prohlížeči.

Tyto cookies jsou nutné pro správné fungování našich webových stránek. Vždy aktivní.

Čím víc lidí má statistické cookies zapnuté, tím lépe můžeme naše stránky vyladit. Tyto cookies shromažďují informace o tom, jak lidé web používají, které stránky navštívili, na co klikají. a na které odkazy jsi klikla. Všechny informace, které soubory cookie shromažďují, jsou souhrnné a anonymní.

Díky marketingovým cookies třetích stran vám můžeme připomenout nabídky, které jste si prohlíželi na našich stránkách, i jinde na internetu. Když tyto cookies zakážete, reklam bude pořád stejně. Ovšem na věci, které vás nezajímají.

Zavřít
arr
arr
Bonus program
Nákupem tohoto produktu získáte ... bodů(y).
arr
Hlídací pes
...
Jakmile tento produkt dorazí na sklad, chci poslat zprávu na e-mail.
Až cena klesne pod Kč s DPH, chci poslat zprávu na e-mail.